Skvělý domácí jogurtový nanuk

domaci jogurtovy nanuk

Nanuky, kdo by je neměl rád.

Vysoké teploty se nám již ukázaly v celé své síle, a tak možná i vás postihla nanukomanie. I když je na trhu nepřeberné množství příchutí, není nad ten domácí.

Však vyzkoušejte sami. K jeho výrobě stačí vaše oblíbené ovoce, jogurt, cukr, citron a sirup. No a samozřejmě také formičky a mrazák.

Tak ať Vám chutná!

 

Pro 4-6 mlsounů:

oblíbené ovoce (1 mango nebo meruňka, hrst jahod, malin nebo borůvek)
1 lžíce citrónové šťávy
1 vanilkový cukr
2 jogurty Activia
2 lžíce cukru krupice
4 lžičky sirupové šťávy

Ovoce v případě potřeby oloupeme, odstraníme případné pecky a nakrájíme na malé kousky. Rozmixujeme s citrónovou šťávou, polovinou vanilkového cukru a lžící jogurtu. Formičky na nanuky naplníme do poloviny směsí a dáme na hodinu zamrazit. Zbytek jogurtu promícháme s cukrem i vanilkovým a mícháme, dokud se cukr zcela nerozpustí. Vyjmeme formičky z mrazáku, polijeme jahodovým sirupem a přidáme oslazený jogurt. Mrazíme další 4 hodiny.

Nevíte, jaký jogurt do nanuku použít? Vyzkoušejte nové letní příchutě!

Activia představuje limitovanou edici letních příchutí

Nové příchutě zpestří letní sortiment značky Activia, která v limitované edici bude od května do září nabízet tradiční i exotické ovocné varianty. Milovníci klasických chutí si budou moci pochutnat na jogurtu nebo nápoji s malinami, fanoušky exotických chutí potěší jogurt s broskví a maracujou a nápoj s broskví a mangem.

Tradiční příchuť české letní pohody a exotická chuťová kombinace vznikly na základě průzkumu mezi spotřebiteli, kteří uvedli, že v sortimentu postrádají ovocné novinky. Activia vyslyšela tato přání a od 5. května proto bude nabízet kromě stálého sortimentu, v němž je na výběr z více než osmi příchutí, i čtyři novinky.

Uvedení novinek podpořila TV reklama s novou globální tváří značky, kterou se v březnu 2014 stala kolumbijská superstar Shakira. Její věhlasný břišní tanec se stal symbolem všech spokojených bříšek, které kampaň „Odvažte se cítit dobře“ oslavuje. Právě tanec je totiž něco, co každý z nás čas od času dělá, když se uvnitř cítí zvlášť dobře, a nová kampaň poukazuje na to, že dobrý pocit, který nás nutí tančit, začíná vždy uvnitř, ve zdravém, usměvavém bříšku.

Nyní si svůj dobrý pocit můžete vychutnat s novými letními příchutěmi plnými lahodného ovoce. Nezávazná doporučená spotřebitelská cena pro jogurty je 11,90Kč a pro nápoje 19,90Kč.

 


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>